Известие

Collapse
No announcement yet.

Какви градуси ви държи!?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Такааам ...

    Първоначално публикувано от DeX
    Гледам, че пишете тука за температури и я да Ви питам и аз. Значи като я взех мойта и не мърдаше от 50C смених термостат и сега като загрее стига 90С и си мърда лекичко надолу-нагоре. От 90 до към 80 и после пак обратно. Като карам извънградско се забелязва най-добре как стрелката играе много плавно. И аз си го обясних със по-чувствителен датчик на термостата, щото съм я гледал докато загрява и забелязах, че в момента в който отвори термостата стрелката мигновенно пада надолу. И сега питането ... проблем ли е това или е напълно нормално .. и ако е проблем каде да търся решението му ?

    Предварително благодаря
    Така е добре Около 90 щом е и пада малко на извънградско, а в засръствания мърда малко нагоре- няма проблем и моята пада на 84-85 извънградско, в града 90 - 93
    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

    Comment


    • #62
      Искам да Ви питам, може и да е малко оф-топик ама между 80-100 градуса, преди да включи перките, нещо започва да цъка от към бушоните. Звучи като реле, ама чак пък толкова силно... Това се появи след като в Мотоексперт ми бъзикаха по ел. инсталацията. Някой има ли някаква представа какво може да е?
      Alfa Romeo 145, 1.6 Boxer, 103bhp
      Audi A3, 1.8, 125bhp

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от martin145
        Искам да Ви питам, може и да е малко оф-топик ама между 80-100 градуса, преди да включи перките, нещо започва да цъка от към бушоните. Звучи като реле, ама чак пък толкова силно... Това се появи след като в Мотоексперт ми бъзикаха по ел. инсталацията. Някой има ли някаква представа какво може да е?
        Да това е релето за бавната степен на перките
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #64
          Ако нямаш пари за нов, известно време можеш да сложиш картон отперд . Моята взе да държи 90 градуса
          =============================

          Кирилицата е задължителна!!!

          Comment


          • #65
            Мале, мале.......добро включване.......след един месец

            2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
            1998 145 1.6 T.SPARK

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Casapina
              Ако нямаш пари за нов, известно време можеш да сложиш картон отперд . Моята взе да държи 90 градуса
              =============================

              Кирилицата е задължителна!!!
              Има и едни по практични дето съм ги виждал на УАЗките ...от кожа и може и отворени да ги държиш
              98` Alfa Romeo 145 1.4i 16V Twin Spark 103 mad italian horses...

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от MONI
                Първоначално публикувано от Casapina
                Ако нямаш пари за нов, известно време можеш да сложиш картон отперд . Моята взе да държи 90 градуса
                =============================

                Кирилицата е задължителна!!!
                Има и едни по практични дето съм ги виждал на УАЗките ...от кожа и може и отворени да ги държиш
                хихи, а може и от Москвич да си адаптираш жалузи отред дето могат да се отварят и затварят)))
                '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                Comment

                Working...
                X